Alyaveannesi Devlet hastanesinde tek kisilik oda ayarlayabilir miyiz sezeryan olursak ben odami suslemek istiyorum vede esim yanimda olsun istiyorum tek kisilik oda tutan var mi ?
Gzmocal Alyaveannesi tek kisilik ozel oda diye cok istedim gel gorki dogum animda hersey tepetakla oldu 5kisilik odada refakatcimla bi gece yatip ciktim tek benm refakatcim vardi oda pansumanim oldugu icin
Rengin Alyaveannesi Ankara üniversitesinde yaptım ve vip odada kaldım inanılmaz memnun kaldım iyiki diyorum özel hastaneye gitmemiştim tamamen otelcilik.
AsilDorukAnnesi Alyaveannesi devlet hastanesinde tek kişilik odada ücretsiz kaldım. O sırada hangi oda boşsa oraya yerleştiriyolarmış özel oda sistemi yok izmirdeyim bu arada. Erkek refakatçi almıyolar malesef oda süslemesi de yasaktı bizde
Marufffff Araştırma hastanesinde yaptım ben doğumumu özel oda yoktu orda iki kişilik oda vardı ama kadın doğum servisinde hemşire arkadaşım vardı o kimseyi almadı odaya iki gün biz rahat ettik iyi oldu valla
Alyaveannesi Marufffff cok iyi olmus valla bende tek kisilik oda istiyorum ozelde maddi durumdan dolayi dogum yapamiycam buyuk ihtimal
Miracefe Devlet hastanesinde Doğum yaptım canım tek kişilik odalarda var çift kişilikte tek kişilik odada kaldım odamı da süsledim
Alyaveannesi Miracefe insallah bizim hastanedede vardir bende cok istiyorum İcimde kalir yoksa oda susletmesi 😊
Annesibebisi Ben de devlet hastanesinde yaptım sezeryan oldu odalar tek kişilikti hep ama Trabzonda yaşıyorum:)
Emneasrncnar Annesibebisi Trabzon numune hastanesinde mi Doğum yaptınız bende orada yaptım ve çokta memnun kaldım 😊
Dfnars Dr sami ulus hastanesi turgut öxal ek binasında tüm odakar tek kişilik bi oda iki kişilik sanırım ben tek kişşlik odadaydım eşimde annem de yanımda kaldı odamı süsledik resim çekindik rahat ettik özelden bi farkı yoktu😊
Alyaveannesi Dfnars cok iyi olmus ya bende istiyorum ailem uzakta bi esim yanimda onun da yanimda olmasini istiyorum hep
Alyaveannesi Lokma peki oranin fiyatlari ne kadar canim ne kadara tuttun seninde sezeryan miydi cunku normal dogumda gununu nasil ayarladin
Annesibebisi Alyaveannesi inşallah:) bizde de eşimi almadılar refakatçi olarak ama odayı istediğim gibi susledim
Gzmocal Alyaveannesi baska hastaneye gidiyordum ama doguma almadi beni sancili halimle baska hastaneye acilden gittim
Nscaslan34 Bir gün bağcılar araştırma ya gittik annem parca aldıracaktı kapıda iki kadın uyuyordu doğum servisin önünde biri anne biri kaynana kadın doğum yapmış odaya bile alamamışlar yer yokmuş dpgumhanede iki gün kalmış yanına da kimse almamışlar kadınlar dışarda uyuyordu valla o kadar üzüldümki anlatamam😏 evleri de uzakmış kız bide içerde iki kişi yatiyomus bir yatakta 😏😏😏
Alyaveannesi Nscaslan34 anladi canim saolasin yok zaten bi gidip sorcam arastircam hastane cok yeni buyuk bi hastane ama insallah vardir 😊