Ahimess baktığınızda benim de ailemin beni büyütürken başvurdukları geleneksel yöntemlerin, şu an da apaçık yanlışlığı ortaya konulduğunda bizim nesilin, benim “biz böyle büyümüşüz, bir şey olmaz” diyerek yanlışı bile isteye yapmayı mantık dışı buluyorum. Ki şöyle de bir şey var, bazı hareketlerin sonuçları uzun vadede ortaya çıkar, “yaptım bir şey olmadı” mantığı bu yüzden her zaman doğru sonuç vermez. Elbette siz nasıl büyütmek isterseniz öyle büyütürsünüz, orada da yazmışım zaten. Ama tavsiye niteliğinde yazmayın ki yeni anneler sizi örnek almasın dedim. Çünkü araştırmalar ve tıp yanlış olduğunu bas bas söylüyor. Benim ışığım geçmiş yöntemler değil güncel bilim ve tıp olduğu için, başka anneler sizi örnek almasın diye yazdım. Tartışmaya girmeyeceğim sizinle tabii ki de, sizin evladınız, bana ne.
Benim derdim sizin yazdıklarınızı örnek almak gafletine düşebilecek anneler. Tekrar altını çiziyorum ki, sizi örnek almasınlar çünkü el kadar bebenin sindirim sistemine yazık!