Ahimess lütfen yanlış yönlendirmeyin insanları, yazık el kadar bebeye bırakın tadım yaptırmayı bir de salça ve tuzlu şeyler vermişsiniz. Alanın uzmanları bas bas bağırıyor zararları hakkında. Yazık üzüldüm bebeğinize ama sizin tercihiniz, yapıyorsunuz bir hata da, bari başkalarının vebaline girmeyin. Gerçi artık bilinçli ebeveyn, sizin gibi bilinçsiz ebeveynlerden daha çok oran olarak. Çoğu kimse sizin yaptığınızı örnek almaz diye düşünüyorum ama mutlaka vardır sizin yaptığınız düşüncesizliğe düşebilecek yeni anneler falan. Kimseyi yanlışa yönlendirmeyin burada. Bilimden, tıptan faydalanın, bu çağda bu kafa yazıktır günahtır.