Gokbayes2018 [bilinmeyen] benım gıbı bırısı var 😵😵😵😵 Bebeğim 1 aylık ve aynı durumu yasıyorum, uykusuzluktan da nevrım döndü. Sezeryan dikişlerım yat kalk oyle sancı yaptıki, yarım saate bır uyandı bu gece bebeğim. 5 ten sonrada hiç uyumadı... Perişanım 😓😓😭😭😭😭
Kubrabasar [bilinmeyen] https://m.youtube.com/watch?v=scixzax3160 bu müziği dene cnm hiç sallamaya bile gerek kalmıyor mayışıyor
Nscaslan34 [bilinmeyen] olabilir dene derim bn sonradan alıştırmadım baştan alıştırdım o yüzden bilemiyorum ilk 3 gün zor olur ama alışana kadar pes etmemen lazım
Grkemyktas [bilinmeyen] inanırmısın dün öğlen 12 de kalktı gece 1 e kadar uykusu var uyutuyorum 5 dakka sonra kalkıyor 😩😩
DeryaOktayDeniz Saç kurutma makinesi sesi cok ise yarıyor. Hemen sakinleşip uyuyorlar. Mutlaka deneyin. Ben önce altını alıyorum üstünü degistiriyorum emzirip gazını çıkarıp uyutuyorum. Emzirdikten sonra üstünü değiştirince yada altını alınca uyanıyor.
Tubidy [bilinmeyen] tamam biraz kendi yatağınıza koyup etrafı seyir etmesine fırsat verin 💕sonrasında 5 dakikalık emmeyle uyur Allah’ın izniyle 😊
Tubidy [bilinmeyen] mesela emzirirken kaşının iki ortasını okşamak poposunu pışpışlamak yada yüzüne ince bir örtü atarak koklamasını sağlamak gibi artarak gider 😊
Kubrabasar [bilinmeyen] bebek uyutan müzik yazıyor profilinde de 2 bebek var üstünde de yeni 1saar yazıyor
Hhaaa [bilinmeyen] eger bebek emerken uyuyorsa doktr bana gazini cikarmak icin ugrasma dedi gazi olsa zaten uyumaz dedu uyandirma cocugu bosu bosuna dedi
Yagizmomms [bilinmeyen] Benim doktorum bana memede uyuyorsa gazını çıkarma demişti. Gazi olan çocuk zaten uyumaz demişti ki cidden gözlemledim uyuyorsa bırakıyorum çıkarmıyorum. Uykusu olduğu halde uyumuyorsa anloyorum ki gazi var çıkarınca da omuzunda uyuyor zaten. 48 günlük benimkide.
Beyzaaslan [bilinmeyen] cok ikinma bizdede vardi kakasini kendisi yapamiyordu zaten kakasini yapinca gazida cikiyodu rahatliyodu.. Biogaia kullandik biz kucuck bi sisesi var sanirim iki hafta ancak kullandik ve cok sukur duzene girdi herseyi bi daha da ne gaz damlasi ne probiyotik hic bisey kullanmadik