Seydanur2355
Su an kucagimda aynisini yasiomm cildiracamm bnde bekliyeyim burada
Tubidy
[bilinmeyen] emzirin gazını çıkarın bezi kirliyse bezini de açıp bi 15 dk etrafa bakmasına izin verin ve sonra 10 dakikalık emzirmeyle göğüste uyuyorlar zaten
Seydanur2355
Tubidy
Birde size tavsiyem sallamayın uykuyu hatırlatan başka şeyler deneyin biraz büyüdüklerinde sallamak işkence gibi gelebiliyor
Ezgi2727
[bilinmeyen] canım kaç aylık? İlk 3 ay uyku problemi mutlaka olur çocuk dünyaya uyum sağlamaya çalışıyor benimki 3 aylık yanına yatıp meme veriyorum ancak öyle uyuyor yaptığım yanlış belki o an anı kurtarıyorum ama uzmanlar 4 aydan önce uyku eğitimi vermeyin diyorlar
Ezgi2727
[bilinmeyen] o olur korkma daha küçükmüş masallah 3. Aydan önce pek uyku düzeni olmuyor ben hergün farklı stillerde uyuturdum çaresizlikten
Ezgi2727
[bilinmeyen] onu bizde yaşadık eşimle çok tartıştık hatta hayatımın geri kalanı böyle geçecek diye ağladığım günler çok oldu ama o da geçer korkma 3.ayda biraz daha toparlanıyor normal hayata geri dönüyorsun
Papatya07
Ezgi2727 benim 3ay oldu olcak toparlanmiyo npcm blmym
Nurdann
2ay 7 gunluk guzduz kendi kendine uyuyo fakat gece uykusuna geciste salliyorum azcik hemen uyuyo onu biraksak daha iyi olucak ☺
ikos58
[bilinmeyen] bebek arabasında suruyorum evın ıcınde oyle uyuyor
Nscaslan34
[bilinmeyen] emiyor gazını zaten kendi cikartiyo bırakıyorum uyuyo eğer uyumuyor bakınıyorsa yanına yatıp sarılıyorum. Su an yanımda yatıyor sallamak yok baştan alışmadık 😍
Beyzaaslan
[bilinmeyen] ben ilk aylarda gazini cikartmak icin uğraşmıyordum hatta emzirip uyuyunca yatagina koyuyordum sabah uyandığında cikartiyodu biraz masaj ve hareketle.. Yapabileceginiz en mantikli sey gazini cikarmaya ugrasmak yerine omzunuzda uyumasina devam etmek olacaktir.. Bi on bes dakika sutu sindirmesine izin verin sonra uyusun zaten bi sure sonra dik durdugu an cikartiyo gazini
Nscaslan34
[bilinmeyen] bebekler alışkanlıklarından 3 günde vazgeçermiş unuturmuş yorulunca elbet uyuyacak uyku hatırlatacak şeyler yap mesela ışığı kapat los bi ışık olsun sessiz olsun emerken hafif salla kucağında bence uyuyakalır yatır yerine izle mizirdarsa pis pis et kısa süre kendi haline bırak uyuyacaktır
Sanverkubra
Youtube da izledigim bi doktor uyuyan bebegin gazini cikartip uykusunu bolmeyin demisti.o yuzden ben en azindan gece gazini cikarmiyodum.cok sukur bugun 2 aylik olduk.2 haftadir kendi gazini cikarabiliyo.sabredin insallah duzene girer
Deletedmom54121
[bilinmeyen] cildirmak uzereyim uykusuzluktn olecem hicbiturlu uyumuyo
Liyaa
[bilinmeyen] benim kızım 3,5aylık ben kendimce uyku eğitimi verdim hep aynı saatte yatırıyorum şimdi alıştı yarım saat geç yatırim ortalığı ayağa kaldırıyor özellikle gece uykusuna geçtiğinde uyumadıysa yatağına yatana kadar zor dalıyor gittiğim yerlerde en geç 9da kalkıyorum 10da uyumuş olması gerekiyor ben uykuya geçmeden önce bezine bakıyorum sonra emziriyorum kundaklayarak uyutuyorum sonra süpürge sesi yada uyku müziğini açıyorum zaten 5dk içinde dalıyor alıştı bu düzene de hep yatırıcağım zaman yapıyorum çok şükür çok nadir sorunlar yaşasakta iyi gidiyoruz gecede uyandırmadan üç saatte bir emziriyorum sabah 9:00 da kalkıyor sonra 2saat arayla 45dk uyuyor
Maviseyyah
Liyaa kundaklayınca ağlamıyor mu? Bizimki çok ağlıyor
Nilikra
Benim kızım da 2 ayşık. 40ı çıktıktan sonra kendi düzenini kendi kutdu. Benimle yatat benimşe kalkar resmen. Sabah 11 de kalkarız 3de bida uyur kendince uyup uyanır. Gece beslenmk için uyanır emerken uyur bida yatırırım. . Ne sallamaya alıştırdım ne emerek uyutmaya. Geceleri uyurken sıkıntı oluyodu ilk ama zaman gectikçe odasında uyacağını anladı . Sanırım şanslıyım inş değişmez🙏🏻
Nscaslan34
[bilinmeyen] yarayanlar olmuş cnm önceki postlarda. Ben doğmadan araştırdım ve ona gore alıştırdım tabi bu bebeğe de bağlı bazı bebekler huzursuz huysuz gazlı oluyor mecbur kaliyo insan
Merfeee
[bilinmeyen] valla gazı çıkınca uyanıyor 🤔🤔bazen öyle yorgunluk halsizlik oluyor ki uyuduğu anda bırakıyorum
Hazel34
[bilinmeyen] uyumadan masaj yapıyoruz ayaklarının altınada ütülenmiş havlu sonra masajla vücudunu salıyor uyuyor.. Bi yerde okumuştum uyumadan önce hep yaptıgınız bir sey olsun belirli bi süre sonra onu yapınca bebeginizin vücudunu uyuması gerektiğini anlıyor yazıyordu bizde işe yaradı ama o harekete sadece gece uykusından önce yapmalısınız
Papatya07
[bilinmeyen] kac aylik merak ettim bnmkide oylede