Lazymom Deletedmom418 ay öyle miyim 😱 Bn de diyorum bu cocuk bize niye bağrıyor 😄😄 ya diş çıkarmaya başladı. Sinirlenip kafa atmaya çalışıyor. Emerken bırakıp bağırıyor falan, demek ataktan oluyor
Deletedmom418 Lazymom ooooo en sevdiğim ( masum herşeyden bi haber minnoş anne ) Atak hesaplamaya gir bak bakim kaç gün kalmış daha bitmesine. Allah izin verirse ne zaman bitecek
Deletedmom418 Lazymom kızzz bana iki posttan birden cvp yazıyosun 😀 bak hala ayağımda sallıyorum çingenemi uyumuyor. Neden ???! Çünkü o bşr atak bebesi 🤪
Lazymom Deletedmom418 heryere yetişiyorum. Şimdi hesapladım. 35 gün sürüyormuş, Atağın bitmesine 35 gün kalmış biz 0. Gündeymişiz, şansıma bak ya. 2 gündür bize bağrıyor bu çocuk 🤯
Aydan123 Deletedmom418 benimki 2gunden sonra 3 aylik olucak 4 aydan cok korkmaya basladim neden oyle oluyorlarki🤔
Deletedmom418 Aydan123 çünkiiii bunların hepsi canevar 😅😀😀😀 hepsi triplolik gaz kolik 💃🏻💃🏻💃🏻 Senşnde az kaldı atak başlayacak ve bitmeyecek 😱😱
Lazymom Deletedmom418 yav arkadaş hani ilk 15 gün Dü hani 40 ı çıksıındı hani 3 Aylık en güzel aydı. Neyse maymun olcaz yine 😱
Aydan123 Deletedmom418 bitmiyormu atak ne ataklarmis arkadas her ay atak atlatiyoz yazik ama bizeeeee🤦♀️😭
Mina0607 Gayenur12 valla herkes 4te skıntılı yazmış burda öyle cok okudum ondn korkuyorm artık🤦🏽♀️ Bizde atlatsak hayırlsıyla skıntısız inşallah
Deletedmom418 Lazymom heyt beeee bıccıcık boyları ve bitmeyen atakları var. Anamızı ağlatıyorlar vallaha
Aydan123 Deletedmom418 4 ayi bekliyelim bakalim en azindan bilmis oldum sebeb aramam desene kara gunlerim yakinda basliyor zaten cocuk yoruyor simdi kayinbaba falan basliycak yine cocugu usutdu diye boyle falan sinirlerimi bozucaklar yine of yaa 😭😭😭😭