LittleLemon Deletedmom418 6.aydan bildiriyorum merak etme nasıl geçtiğini anlamıyorsun bile bitiyor ama seni de bitiriyor :)) gerçi şimdi de diş ağrıları huysuzlugu ile uğraşıyoruz bu 4.ay atağından daha kötü gibi bilemedim giderek daha da kötüleşiyor sanki 😂
Deletedmom418 Mina0607 ayyyy amannnn ben dedim kızım melek gibi. Ne bilim böyle huysuz cazgır olacak 🤣
GUBILIK Deletedmom418 kolay atlatırsın canım inş. sadece zorlu bir doneme girdiğini, anlamaya calıstıgını sürekli kendıne tekrarlat. bu donemdeki tavırların sonrakı ayların zeminini olusturacak. gelecege yatırım yap :)
Deletedmom418 GUBILIK ılımlı olmaya çalışıyorum. Ama masıl davranacağımı çokta bilmiyorum malesef ilk bebiş
Tugcetpkts Kızım 3 ay 20 günlüktü baslamıstı neredeys 5 bucuk aylıktı duzelmıstı arkasımın bebegınde öyle bırsey olmadı ne huzursuzluk ne de baska bırsey ben bı de atağı bılmıyordum kafayı yemıstın nesi var dıye 🤦🏻♀️
Deletedmom418 Lazymom hahahaha. Uyutuyorum yatağına koyuyorum uyanıyor. Kısır döngü. Dha huysuz ve ağlak ota boka ağlıyor. Hep ayakta olmak istiyor. Daha sayamadıklarımda var 😱😱😱
GUBILIK Deletedmom418 hangimiz bilebildik ki 🤷🏻♀️ Tüm duygularını anlayabiliyor. Sen nasılsan o da oyle.
Lazymom Deletedmom418 ay öyle miyim 😱 Bn de diyorum bu cocuk bize niye bağrıyor 😄😄 ya diş çıkarmaya başladı. Sinirlenip kafa atmaya çalışıyor. Emerken bırakıp bağırıyor falan, demek ataktan oluyor