Kvldn7 3+1 evim 120 brüt ama neti de 110 falandır heralde benim şansım tüm mobilyalarımın bazalarımın altına giriyor olması sadece yemek masası sandalye aralarına ve büfemin bir bölümü var orada sıkışıyor önünü kapatıyorum, sandalyeleri de haftada 1 masanın üstüne kaldırıyorum her noktaya ulaşmış oluyor o yüzden 2 aydır elektrik süpürgesini açmadım siz memnun değilsiniz heralde