mhmtarskbrkrdl zeyzey29 karnimda birseyler oynuyordu sevindim hamileyim diye hastaneye gittim 8 bilmem kaç çapında kis çıkmıştı adet doneminde cok az kan geldi sonra 1 aya kalmaz ilaçla kis yok oldu 2 ayda hamile olduğumu öğrendim
Kartanesi26 zeyzey29 evet cnm arada segrio gum gum atiyo valla panik oluyorum ama adet fln oluyorhm ya rahatim o yönden 🤗