sinemayyildiz 3 günlükken oldu ilk idrar yolu enfeksiyonu. O zaman çok ağır antibiyotikler verildi, enfeksiyon değeri baya yüksekti. Sonra 9 aylıkken oldu, değerler hafif diye düşük dozda antibiyotik verildi, düzelmedi bir şişe daha kullandık. Kısacası çok kullandık gerçekten. Böbrek ultrasonu da çekildi, çok şükür bir sorun yok.