Eğer ek gıdaya başladıysanız, kızılcık özü nü tavsiye ederim. Kızım 3 günlükten beri sık sık idrar yolu enfeksiyonu olurdu. Kızılcığın iyi geldiğini duydum. Önce buzlukta olan kızılcıktan marmelat yaptım, hergün onu sulandırıp meyve suyu olarak içirmeye başladım. Şimdi de kızılcık özü kullanıyorum. 4 5 aydır hiç olmadı çok şükür.