Aslihan03- mirayilknurtolga evet benimkide öyle örtünce nasıl oluyorsa hemen kalkıyor. Dediğiniz gibi deneyerek göreceğiz
mirayilknurtolga Aslihan03- ayyy benimki de üstünü örttüğüm an uyanıyor🤦♀️ Dün gece ilk defa giydirdim gece kalkıpta baktım, sabahta baktım terlememişti. Siz de denediniz mi? Nasıl durum?
Aslihan03- mirayilknurtolga ben giydirdim dün gece içine kısa kollu zıbın ile terlememisti hiç gece boyu da kontrol ettim .
alyatosum Aslihan03- 1.5 tog giydiriyorum kızıma şu an camlar kapalı yatıyoruz içine ip askılı atlet gidiyorum o şekilde yatıyor üzerine asla örtmüyor kışında ince pijama takımlarını giydiriyorum evimiz zaten sıcak oluyor 1.5 tog ideal geliyor bana
Aslihan03- alyatosum teşekkür ederim bizim ev gece serin oluyor bende kısa kollu zıbın üstüne giydirdim terlemedi .
sedaykn Aslihan03- Bu aralar evimiz 25 derece ben dün atlet üzerine giydirdim 1.0 tog tulum ama terledi kalın geldi.
Aslihan03- sedaykn bizim.gece serin oluyor kısa kollu üstüne giydirdim terlemedi teşekkürler cevabınız için
AsilZeynepp mirayilknurtolga merhaba yorumunuza denk geldim 1.5 tog terlettimi acaba kalınlığı nasıl sipariş vericemde şimdi arastiriyorum
mirayilknurtolga AsilZeynepp yok terleme yok. Gayet iyi. Şu anda kısa kollu atlet ve uzun kollu zıbın giydiriyorum içine.