Aslihan03- Merhabalar anneler bilgim olmadığı için soruyorum 1.5 tog uyku tulumum var İstanbul oturuyorum oda derecemiz kaç bilmiyirum geceleri bebeğime uyku tulumu giydirsem çok mu sıcaklar üstünü ortturmuyor bilgilerinize ihtiyacim var
mikkonunannesi- Aslihan03- ben 2.5 Tog kullandım geçen kışö 1.5 sanki bana ince gibi geliyor. 2.5 görüntüde kalın gibi duruyor baya ama içine uzun zıbım giydiriyor. 1.5 kullanan anneler de bilgi verir 🤭
Poncik38 Aslihan03- bu tog dedgnz ne oluyor Bende uyku tulumu almak istiyorum da herkes tog fln diyor ben bilmiyorum
Mires Aslihan03- ya bu uyku tulumu almak şart mı? Kızım 14 aylık hiç kullanmadım hep battaniye örttüm üstüne havalar iyice soğuduğu zaman uzun kollu zıbının üstüne normal tulum giydirip yine üstüne battaniye örtmeyi düşünüyorum.
mikkonunannesi- Aslihan03- heralde ben olsam uzun kollu bir tane zıbın giydirirdiö çünkü hava sıcaklığı bir anda düştü
Beybibeybi Şu an 1,5 tog kullanıyorum içine kısa zıbınla, kış için 2.5 tog owli tulum aldım görüntü kalın ama anca yeter gibi geliyor
Aslihan03- mikkonunannesi- haklısniz bilemedim bendr üstünü kesinlikle ortturmuyor ben bile üşüyorum sizin dediğiniz gibi yapayım teşekkürler
Deletedmom_36 Mires benim icin sart 15 aylik surekli donuyor yatakta ustune biaey ortunce donerken bacaklarinin arasina skisiyor battaniye sinirlenip uyaniyor☺️
mirayilknurtolga Aslihan03- bugün hava birden soğudu. Odası şu an 23.5 derece. bende ilk defa giydirdim 1.5tog içinde sadece kısa kollu zıbın var. Umarım terlemez. Deneye deneye bulacağız orta yolu. Üstünü örtmüyor çünkü üşüsün istemiyorum.
Aslihan03- mirayilknurtolga evet benimkide öyle örtünce nasıl oluyorsa hemen kalkıyor. Dediğiniz gibi deneyerek göreceğiz
AsilZeynepp mirayilknurtolga merhaba yorumunuza denk geldim 1.5 tog terlettimi acaba kalınlığı nasıl sipariş vericemde şimdi arastiriyorum
mehtap92 Tubade tog kumaşın dokuma kalınlığı gibi birşey. Yanı mesela ben 1 tog aldim ergopouch tan her tulumun tog değeri kendine özel. Ürünlerde yazıyor bu ona göre giydiriyorsunuz. Örneğin ben 21 derecede maksimum uzun kollu zıbın ve belki.tsyt ile giydirecegim