Arel45 seydaac merhaba bebeğimi sadece sağ göğüsten emzirdim hep şimdi şoku verdim almadı tadı tuzlu. Sizin ki değişti mi acaba ? Ne yapmam lazım emzirmedigim için mi olmuştur?
seydaac Arel45 evet emzirmediğiniz için olmuştur. O gögüsteki sütü sık sık sağıp dökün, tadı normale dönüyor bir süre sonra.