Papatyaa_ Anne sütünün tadı nasıl acaba merak edip tadan var mı. Ben merak ediyorum çok ama tatmaya pek cesaret edemedim 🙈
seydaac Papatyaa_ bir kere kızım emmiyordu acaba niye diye baktım bir göğsümden gelen tatlı diğeri tuzlu gibiydi. Tuzlu olan mastit olmuş geçmişti ondan tuzlu olmuş 😔 birkaç kez sağıp dökmüştüm sonra düzeldi.
Defneninannesi1108 Papatyaa_ bazen biberonla verdigim dönemm sicakmi diye ictimm bile anam tatli sekerli 😃 sende al bi damla nolcak eşime diyorumm sende istermisin bi kaşık yook diyoo hahah😂
mirayilknurtolga Papatyaa_ Bulutbey Nessay seydaac maviboncukruyasi Defneninannesi1108 Yaaa bende çok merak etmiştim, annem kızına süt kardeşmi olmak istiyorsun demişti 😅😅 bende denemek çok isterdim ne yalan söyleyeyim. Yaaa bir şey sormak istiyorum hazır konu sütken. Sağmak için pompam yok 1 haftadır kızım emmiyor. Süt çekilir mi göğüsten? Elimle sıkınca çıkıyor süt.
Arel45 seydaac merhaba bebeğimi sadece sağ göğüsten emzirdim hep şimdi şoku verdim almadı tadı tuzlu. Sizin ki değişti mi acaba ? Ne yapmam lazım emzirmedigim için mi olmuştur?
Papatyaa_ Defneninannesi1108 gerçekten de güzelmiş 🙈 eşim yakınımda olsaydı eminim ben de aynı teklifi yapardım o meraklı böyle şeylere kesin tadardı 😂😂
Busesrmz Papatyaa_ ben tattırmıştım😂😂 şekerli süt demişti😂 böyle şeylerden iğrenenler var bence iğrenilmesi çok saçma tabii insanın bileceği şey ama Allahın mucizesi yani ilklerde çok garip geliyodu bana göğüsten süt gelmesi alışamamıştım🥺😅🤭
Deletedmom388 Papatyaa_ kızım 3-4 gün emmek istemediğinde acaba bir şey mi oldu diye merak edip 1 damla bakmıştım,hafif şekerli süt gibi güzeldi🤣 neden emmediğini anlayamadım zaten sonra düzelmişti ama kısa sürede😊
seydaac mirayilknurtolga emmiyorsa zamanla azalabilir canım, sağım yapabilirsen iyi olur öyle kesilmez. Bir arkadaşım 2 yaşına kadar sağım yaparak anne sütü ile besledi.
Nessay mirayilknurtolga elinle sağ canım videoları var nette ama sağ mutlaka azalmasın sütün neden emmiyor ki bebeğin atak haftasında bende çok çektim emmiyordu bir türlü
mirayilknurtolga Nessay öyle aman aman sütüm yoktu zaten. 4.ayda baya sıkıntı oldu uykuluyken emzirebiliyordum sadece. 5.ayda ek gıdaya başladık o zamandan beri daha da kötüydü, 5.5ayda komple bıraktı artık uykuda bile emmiyor 🤦♀️