Baturalpinannesi sma mamayla ilgili her posta yazmışımdır sanırım. Benimde oğlum 3 ay 10 günlük. Doğduğundan beri sma kullanıyoduk. Ta ki içeriği değişene kadar. Bebeğim birden kusmaya başladı ishal oldu kakası yeşile döndü. En son uyurken birden fışkırarak kusmaya başladı. Hemen doktora götürdük yavrumdan kan aldılar kusmaya ishale bağlı vücudunda tuz oranı azalmış 1 gece hastanede yattık. Bütün tahlilleri temiz çıktı. Mamayı kestik değiştirdik bebeğim düzeldi. Nestleyi aradık. Mamaya bitkisel yağların eklendiğini söylediler. O kadar çok şikayet var ki doktorum bile söyledi