Tosbigim KereMini1 abimle ben 15 aylık. Küçük kardeşlerim doğum günlerinden hemen önce yürümüşler. Oğlum annesine çekmiş heralde ki 13 aylık daha yeni tek tük adım atmaya başladı
Mihrimah61 Leman01 çok meraklıydı yürümeye. Gerçi erken yürümesi de çok iyi değil erkenden evi talan etmeye başladı 🤦🏼♀️🤷♀️
Leman01 Mihrimah61 tahmin edebiliyorum bizimki yürüteçle bile girmediği delik parmaklamadığı yer kalmıyor emekleyince yürüyünce ne yapacak bilmiyorum
Mihrimah61 Leman01 her dönemi ayrı zorluk gerçekten ya. Kucakta da zor yürüme evresi de koşma evresi de 😂🤦🏼♀️