KereMini1 Arkadaslar merhaba Bebekleriniz ne zaman yurumeye basladi? Kizlar daha cabuk erkekler daha gec yurur konusur emekler vs diyorlardi? Bebegimi kiyaslamiyorum ama ister istemez merak ettim cok soyleyen oldu
Asafmomm KereMini1 11 aylıkken yürümeye başladı cinsiyet e bakmıyor bu işler bence bebeğe bağlı erkek benimki 🐥
momyshark1 KereMini1 12 ayligiz 1 adim atip kendini yere bırakıyo cesaret edemiyo korkuyo gibi bakalim ne zaman yürüyecek
KereMini1 Benim bebegim 1 hafta sonra 1 yasinda olcak. Eylul basinda ilk adimlarimi atmaya basladi suan baya yuruyo. Goren sasiriyo halbuki normal zaman
Deletedmom521 KereMini1 benim oğlum tam doğum gününde ellerini bırakıp iki üç adım atmaya başladı sonrada gerisi geldi
Mihrimah61 Leman01 çok meraklıydı yürümeye. Gerçi erken yürümesi de çok iyi değil erkenden evi talan etmeye başladı 🤦🏼♀️🤷♀️
Masall_dyg KereMini1 hic cinsiyete bakmiyor onisler emin olabilirsiniz. Benim yegenim kiz ve 14 aylik falan anca yurudu hic yurumeye niyeti yoktu ☺️Erkek yegenim 9 aylikti yurudugunde. Benim kizimda 10 aylikken yurumeye basladi 🧿🙂
Mrs_Mert KereMini1 Erkek kankalarımız koşuyor bizim kız kibar kibar süzülüyo 1 yaşımıza yeni girdik hayırlısı bakalım 😍