Vuslatakar az kalmış canım bence çeşit amaçlı deneyebilirsin benim kuzum çok severek yiyiyor . Blender yaptıktan sonra kimyon ekleyip 15 dk kaynatıyorum yedireceğim zamanda tereyağı eritip üzerine tatlı kırmızı toz biberli sos yapıp limon sıkıp yediriyorum çok seviyor . 1 yaşından sonra biraz zerdeçal da eklemeye başladım