mehtap92 32ebru32ozturk ben medarda ergün beye gittim. Şuan poliklinik açtı cidden çok memnun kaldım. Gözü kapalı güvenebilirsiniz canım doktorum ergün bilgic
AnneAnne1 32ebru32ozturk 16 saat şancı ve 2 gece hastanede kaldim sadece 1 kez gördüm oda 1 dk filan. Dünyanın parasını verdik. Çok pişman oldum. Sezeryan da genel anestezi oldu omu yaptı bilmiyorum artık
32ebru32ozturk AnneAnne1 Allah sorsun umarım hamile bayanlar okurda bunları gitmez o doktora bu arada hangi hastanedeydi siz doğum yaparken şu anda medikal de Ceyhun