Ayseciginannesi Kizlar doktor kontrolunde felan hamile kalmak icin yada hamile kalamayip tedavi icin merkez hastanesi cihangir ay’a giden oldu mu hic aranizda. Yada normal kontrollere gidenleriniz var miydi. Memnun musunz cok iyi anlatiyolar hep bu doktoru
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ayseciginannesi Benim iki tanıdığım cihangir aya gidiyordu. Birinin dış gebeliğini anlayamadı ölümden döndüler bebek anneyi zehirlemeyr coktan başlamış. Başka doktor farketti acil.ameliyata alındılar. 2- bebeğin doğumda nejterle alnını kesmiş. Asla.gitmeyin. Nasıl iyi bahsediyorlar aklım almıyor.
Gmzazra Ayseciginannesi ben hamileyken gittim ve doktorun konuşmalarını hiç beğenmedim çok ovulecek bir doktorda değil kendisi açıkçası.
seydaac Ayseciginannesi benim ablam o hastanede çalıştı uzun yıllar. Başta başka doktora gidiyordu ama sonra hep Cihangir bey e gitti çok memnundu.
32ebru32ozturk Hiç iyi bir doktor değil bağırıp çağıran kendini bişey sanan bir doktor imkanınız varsa amanullah Çağatay beye gidin on numara doktor bir aralar doktor doktor gezdim derdimi bı o buldu kızımı o dogurttu çok ilgili çok iyi biri tavsiye ederim
seydaac seydaac Ayseciginannesi ama diğer arkadaşların da dediği gibi üslubu biraz farklı. Ben hiç gitmedim 🤷♀️
OMG5860 Ayseciginannesi burda ovuldugunu bende duymuştum cihangir beyin dogumumdan önce tüm kontrollerime darica eğitim araştırmaya gitmiştim en son doğuma almadıkları için merkez hastanesine gittim ve ismi aklımda kaldığı için onu tercih ettim evet üslubu biraz farkli ama sezeryan doğum yapmama rağmen hiç sıkıntı yaşamadım ama memnun olmayan çok kişi var
32ebru32ozturk OMG5860 önceden medikal Park daydi şimdi atilla plaza 3. Katta Sultan Orhan mahallesi yeni Bağdat caddesi no 478 kendi kliniği bir kere gidin çok memnun kalcaksiniz Gebze’de
AnneAnne1 Ayseciginannesi çayırova da duygu baz 9 ay kontol yaptı doğumu ceyhun ateş yaptı. Ceyhun beyden memnun kalmadım.
32ebru32ozturk AnneAnne1 ahh o beni maf etti hiç tavsiye etmem birde saati geldi diye kuzenimi yarı yolda bıraktı gitti özel olmasına rağmen saatim doldu dedi ben tavsiye etmiyorum
AnneAnne1 Ayseciginannesi göztepe medical park da nur dokuz eylül güngör var. Şiddetle tavsiye ederim. Görümcem 12 sene sonunda ikizleri oldu. Bende bir kaç kez kontrole gittim işinin ehli bir kadın.
AnneAnne1 32ebru32ozturk bende 16 saat suni şancı çektim. 16 saat boyunca ceyhun beyi 1 kez bile gormedim. Suyumu patlattılar 5 cm i geçmiyor ve çocuk aşağı inmiyor 41. Haftadayım. Canım dayanmadı artik nolur beni sezeryana alın diye yalvardım resmen. Sonra ebeler geldi yanıma doğru karar verdin senin normal olmazdı dediler. Son dakikaya kadar şansını normalden deniyormuş bilmiyordum
32ebru32ozturk AnneAnne1 hayret ki beklemiş normal doğum için iyi doktor çok önemli gerçekten o süreçte neden hiç gelmez anlamıyorum 😡 doğumu ebe yaptircaksa onun ne işi var acaba hiç sevmiyorum kendisini
AnneAnne1 32ebru32ozturk 16 saat şancı ve 2 gece hastanede kaldim sadece 1 kez gördüm oda 1 dk filan. Dünyanın parasını verdik. Çok pişman oldum. Sezeryan da genel anestezi oldu omu yaptı bilmiyorum artık
mehtap92 32ebru32ozturk ben medarda ergün beye gittim. Şuan poliklinik açtı cidden çok memnun kaldım. Gözü kapalı güvenebilirsiniz canım doktorum ergün bilgic