Tprk1802 Dlmdlmdlm valla benimli ikinci ayında felan geçti.doktor sorun değil zamnla geçecek dedi.sadece anne sütü ile beslendik ikinci ayında epey azaldı üçüncü ayda tamamen gitti.
Hsrtgndz Dlmdlmdlm al benden de o kadar insan çok kötü oluyor emzirirken o sarı gözleriyle baktıkça üzülüyorum niye geçmiyor bu sarılık ☹️☹️
Ask_kokulu_yavrum Dlmdlmdlm bizimde anne sütü sarılığı devam etti 2. Ayında doktor 5 gün yarım paranox önderdi günde bir kez geçti sonra hemen
Dlmdlmdlm Perihann evet ben deneyeyim dedim bir gün hiç anne sütü vermedim ama şimdi de alerji illeti çıktı başımıza gün geçmiyor ki yeni biir sorun çıkmadan 😔
Tprk1802 Dlmdlmdlm anne sütünü kesmeyin tabi doktorunuz nasıl önermişse onu yapmanız daha önemlisi.ama biz devam ettik doktor bırakmayın dedi anne sütünü
BuseveMinigi Dlmdlmdlm kan uyuşmazlığı sanırım. Benim 0rh+ eşimin Arh+ idi oğlumun kanı A grubu olunca uzayan sarılık geçirdik 17 e kadar yükseldi değeri 15. Güne kadar. Sonra 3 ay boyunca devam etti sarılık düştü. İşin sırrı sadece emzirmek.
Hsrtgndz BuseveMinigi kuzum acaba bizimki demi oyuzren böyle uzadı ama bizde şu şekilde Anne=0rh+ Baba=Brh+ Bebek=0rh+
Hsrtgndz BuseveMinigi bizimki de hala geçmedi de acaba oyuzdenmi dedim kuzum dün doktora gittik test yapıldı hala geçmemiş doktor bebekten bebege değişir bazısının ki yavaş yavaş iyileşir dedi 4aya anca geçer dedi ☹️