Dlmdlmdlm bizimde anne sütü sarılığı vardı. 3 ayda geçti ama zaten belli bi değerin altındayken sarılık sorun olmuyor bu bir. İkincisi bütün doktorlar bunun bi problem olmadığını ve emzirmeye kesinlikle devam etmem gerektiğini söyledi öyle yaptım kendi kendine geçti. zaten sarılık 16nın üstündeyken sıkıntı , anne sütü sarılığı 8-9 arası değerde gidip geliyor yüksek değilki.