BernaBulut Her bebeğin büyüme şekli farklıdır kıyaslamamak gerekir benim oğlum 46 cm doğdu suan 61 cm 4 aylık
Baloglum93 yusuff_ uzun olsun işte ne güzel bizimki 6 aylıkken 64 cmydi şimdi 8 aylık olsa olsa 67 olmuştur
Ummuzeynep Benim boyum 160 ama kocam 190 benim kızım içinde bazen uzun diyorlar inşAllah babasına çeker uzun olur))
ZMK Kubraasel61 yanlış ölçmüş olabilirlermi o kadar boy normal değil bizidr 47 ölçmüşler 2 hafta sonra 56 çıktı
eylulmin yusuff_ tam dört aylıkken 67 idi. Şu an 4 ay 10 günlük. 10 günde uzamamıştır ama ay sonuna kadar 68 olabilir. Bana da aynı şeyi diyorlar. 50 cm doğdu ve kız bebek. Herhalde kadın pehlivan olacak diyorum ben de 😁😂😂
Dyldrm Kubraasel61 57 cm mi ohaa nasıl dogurdun bacım sen benimki 53 cm di sezeryanla aldılar iri diye 😂 ama maşallah diyelim 🙏💙