Goktug1651 Kubraasel61 baya uzun doğmuş bebiş 50/52 arası dogar derler bide maşallah uzun olacak sanırım 🧿
ZMK Kubraasel61 yanlış ölçmüş olabilirlermi o kadar boy normal değil bizidr 47 ölçmüşler 2 hafta sonra 56 çıktı
Dyldrm Kubraasel61 57 cm mi ohaa nasıl dogurdun bacım sen benimki 53 cm di sezeryanla aldılar iri diye 😂 ama maşallah diyelim 🙏💙