Ben silverette markasını kullanmıştım Doğumdan 2 hafta önce kullanmaya başlamıştım çok şükür hiç göğüs yaram olmadı 1 ay kullandım şimdi çocuğum 3.5 aylık hiç bir sıkıntı yok . Kararma olabiliyor onu da karbonatla temizliyorsun kendi kullanma kılavuzunda yazıyor zaten