Merhaba arkadaşlar uzun zamandır göğüs yaralarıyla boğuşuyorum Bebeğim bir yaşında ve diş sıkıntısı çekiyoruz denemediğim krem kalmadı fakat tekrardan tekrardan emdiği için aynı sıkıntı devam en son çare Gümüş kapak aldım Silver Nurse marka alacaktım fakat kalmadığı için eşim e bebeğim Baby mom markasını almış Almış kullanan arkadaşlar bu kapakları görse koyunca sızı oluşuyor Bu normal mi ve iç renginin değişmesi normal mi �lk defa kullanıyorum ve çevremde kullanan kimse olmadı bu nedenle kafam karıştı cevaplarınızı bekliyorum