Anaogul kahvekokusuu iyi bulmuşsun bende baktım ama hep 150 falan bende e bebekten sipariş verdim bakalım
Aysun944 Anaogul Güle güle kullansın canım bir haftaya oynamaya alışıcak canım hemen dikkat çekmiyor bu arada ☺️
vebebek Anaogul ben de 4 ay civarı almıştım, o zamandan beri oynuyor ama asıl 6. Ayında çok ilgilenmeye başladı. Biz fisherprice ın müzikli köpek olan halısından aldık, gayet güzel
Selinglr Anaogul valla dönmeye. Başlayınca durmuyolar canım 2 3 ay ıcın uygun. Bence ama yıne oyalanırdı cok fazla oyalanmaz yanı dönmeye calısır surekli cunku
Anaogul Selinglr evet 4 ay 12 günlük oldu dönüyor ama ben yanında oturuyorum dönünce çeviriyorum kucakta gezdirmekte iyi
Kuzeyserpill Anaogul almalısın ben 3 aylıkken koymaya başladım günde 1 saat bile olsa oyalanıyor çok işime yaradı canım şu an 4,5 aylık oldu artık kendi istiyor sanki hep gözü onda
denizalbinannesi Anaogul bgun aynı durumu yasadıgımk dile getirdim artık kollarım kopuyordh ebebekten pıyonolu halıdan aldık cok ilgilendi bgendı oglum😍