Haceroztas81 2 aylık bebeğim dün geceden beri memeyi almak istemiyor ne yaptıysam olmadı en son meme üzerine reçel sürdüm öyle aldı şimdi bişey surmesem almiyo ne yapmalıyım lütfen yardım edin
Dilaybuk Haceroztas81 lütfen yapmayın o daha minik olabilir çok zorlamayın oyun oynayarak ayatka emzirmeyi deneyin bi de
Deletedmom14 Haceroztas81 3 ay süren meme reddi yaşadık. Hiç pes etmedim. Ayakta hoplaya zıplaya, şarkı açarak yada söyleyerek, döne döne falan emzirdim hep .10 gündür güzel emiyo çok şükür
Mathison Haceroztas81 6 aydan küçük bebeğe lütfen anne sütü ya da formül sütten başka bir şey vermeyin güzel anne 🌸 bebeğiniz emzik ya da biberon alıyor mu?
Annebalisi Haceroztas81 Bende yaşadım bebeğim 3 aylıkken öncelikle sabırlı ve sakin olun panik yapmayın biberon emzik falan asla vermeyin bu iyice uzaklaştırıyor memeden. Bebeğinizin uykulu anlarını yakalayın yani tam uykudan uyanırken veya uykuya dalacakken vermeyi deneyin ben böyle yaptığımda emiyordu. Birde ayakta zıplaya zıplaya tutturuyordum memeyi sonra yavaşça oturup öyle emziriyodum böyle böyle yendik çok şükür.
mehtapca06 İki aylık bebeğe reçel tattırmak çok zararlı valla meme reddi için başka yöntemler arayın çünkü Yenidoğan’daki şeker ölümcül sonuçlar doğurabiliyor
Tamamcanim Haceroztas81 ikisinidemi almiyor canim benim oglan sag tarafi emmek istemiyodu 10 gun once iki aylikti simdi duzeldi emiyor
Sena0406 Emzik alıyorsa emme pozisyonuna getirip emziği ağzına verin onu emmeye başladığında emziği çekip memenizi verin duşta emzirmeyi deneyin ya da çıktıktan sonra masaj yapıp mayıştırıp öyle bir de uykulurken vermeyi deneyin inşallah alır
Haceroztas81 Sena0406 memeyi gördüğü an aglamay basliyo anlamdım gitti sütte geliyo normlade böyle bişey olmamıştı hiç çok üzülüyorum birde sizin dediğiniz gibi deniyim insllah alır
mehtapca06 Valla benim ilk hafta direk red etmişti annem çay kaşığıyla su veriyordu ağzına ben hemen suyun peşine ağzını açar açmaz memeyi veriyordum çok şükür geçti gitti o günler hala emiyor
Haceroztas81 Deletedmom14 maşallah bende pes etmicem denicem ilkkez boyle bişey yaptı süt gelmiyo Didem ama sütte geliyo ekşi de değil anlamdım gitti
Mathison Haceroztas81 Bazı bebeklerde emzik meme reddine yol açıyor, lütfen bırakın meme reddi kalıcı olabilir. Bırakabilir misiniz?
Synmannesi Tatlı surup varsa onu sür ya da uykuda emzir ben 2 aydır meme reddi var bu yüzden az kilo aldı mama yazdı doktor
Haceroztas81 Synmannesi 2 aylık aşıları olunca ağrı kesici vermişti doktor o tatlı onu sürsem bişey olmaz dimi
Mathison Haceroztas81 Meme ile emzik emmek farklı. Emzik emme refleksini bozuyor o nedenle meme reddi yapıyor . 5 dk bile verseniz maalesef. Bazı bebeklerde yapmıyor bazısında yapıyor. Sizde yapmış sanırım 😔
Annebalisi Haceroztas81 Ben ağlıyodum artık çok yıpranmıştım o dönem ve 5 aylıkken yine aynı şeyi yaşadık gerçekten çok üzücü ama dediğim gibi sabırlı ve sakin olursanız istediğiniz sonucu alırsınız Allahın izniyle 🙏🏻