Prenseslerim55 Asya0114 evet doktor dedi her biberonuna 15 damla sütüne yani düzelme var gibi gazini rahat cikariyor ama 1 hafta falan sürekli hep damlatmaniz gerekir
1prens1prensesannesii Prenseslerim55 anne sütü mü alıyor canım mama mı? Bizim li her ikisi de.. Anne sütünü emiyor mamayı biberonla. Acaba mamaya damlat sam birşey olur my ki
Kubrabazl-80 DBaybars 22 günlük çocuğum akşamları cok kötü oluyor sabaha kdr nurseyi diğer damlayla aynı zmndamı veriyorsunuz nasıl kullanıyorsunuz
DBaybars Kubrabazl-80 biogaia hergün aynı saatte kullanılmazsa işe yaramıyor aynı saatte kullanın ben sabah uyanınca nurse harveys veriyorum, öğleden sonra 2 de biogaia veriyorum
_milena DBaybars 6. Ayda gaz bitiyor canım diş başlıyor. Bana da 6 da biter dediler bitti. Şimdi de diş başladı😀
DBaybars Kubrabazl-80 O yanlış muhtemelen o yüzden işe yaramıyor canım, belli bir saat belirleyin hergün aynı saatte verin birkaç gün içinde gazını eskisinden daha rahat çıkarmaya başlar
Prenseslerim55 1prens1prensesannesii hem anne sütü hem mama canim bibernlar aliyor dokotea sordum her biberona atabilirsini bi sıkıntinyok dedi bende öyle yapiyorum
Alpgmz DBaybars 4.ayin ortalarinda biraz duzeldik suan 5 ay 5 gunluk hala sabahlari gaz sancisiyla uyaniyor arada yine sancilaniyor ama damlayi biraktik cok sukur
cocomelon DBaybars 6 aya kadar böyle canım sonra da ek gıda serüveninde ilk başta kabızlık oluyor 🤪😂😂 böyle geçiyor