Hanımlar merhaba, bebeğim 4 ayına girecek fakat gazımız hala bitmedi. Bizim gibi olanlarınız var mı? Uzun zamandır biogaia ve nurse harveys kullanıyoruz, biraz işe yarıyorlar ama çevremdeki herkes bebeklerinin gazının en geç 3.ayda bittiğini söylüyor. Sizin bebeklerinizde kaçıncı ayda bitti gaz problemi?