[bilinmeyen] Benim de kızım 13 günlük gündüzleri ilk başta 2 saatte bir emziriyordum iki gündür kendi acıkınca ağlıyor uyanıyor emziriyorum 3 saatti geçerse ben kendim kaldıyorum gece de aynı şekilde doktor bol bol emzir dedi diye gündüzleri uyanık oldukça sürekli veriyorum