[bilinmeyen] bende arada kaldım bu konuda valla bebeğim 41 günlük bi hafta öncesine kadar uyandırıyodum sürekli sonra baktım uykusu düzene girdikçe gece uyandıramıyorum zorla uyandırınca da beş dakika bile emmiyo geri uyuyo uyandırdığıma değmiyor uykusunu boşuna bölmüş oluyorum bende bıraktım kendi isteyene kadar uyandıramıyorum artık