Berk2020Mert2008 Mircan bugün kontrolümüz vardı 7300 kilomuz boyumuz 63 cm kilomuz biraz fazla sınırda dedi doktorumuz her istediğinde emzirme dedi artık 2-3 saatte bir dedi ama ne mümkün kolik bebek sürekli emse sürekli göğüste uyusa çok yıprandım
Mircan Berk2020Mert2008 anne sütü obez yapmaz canım ayaklaninca gidiyor ablamın oğlu 8kiloydu doktor kıyameti kopardı çok kilolu diye çocuk ayaklandı olan kilo gitti 😊
Ibocuk Mircan evet canım zor ben mama vermedim hiç çok haraketli bir bebek durmuyo sürekli kipirdiyo emerken bile kipirdiyo yüz üstü koyuyorum reflu yatağına tirmanmis halıya kadar eğilmiş emeklemeye çalışiyor popo hep yukarda
Mircan Ibocuk maşallah dikkat et canım 😊 benimde öyle çok hareketli yediğini hemen yakiyodur sütüm yetmiyordur diye düşünüyorum
Ibocuk CigdeminMevasi ooo maşallah 6 kilo olması çok normal tombis değil canım 4 kilo doğmuş nerdeyse ne güzel allah analı babalı büyütsün sütun yarıyor demekki emsinde daha çok büyüsün bebişin inşallah
Ibocuk CigdeminMevasi amin inşallah canım benim pişmanlığım keşke oğlum 40 haftalık doğsaydı doktorumu degistirseydim ama nasibimiz böylemis sağlıklı olsunda
Melikederinakinnn Mircan doyuyordir merak etmeyin doymasa farmederseniz bide bir kere mamaya alistirirsaniz anne sutunu genelde reddediyorlar memeyi istemiyorlar sakn oyle hatalar yapmayin
psikolog-anne Mircan yeni 3 aylık olduk, 2,5 aylıkken 7,550 kilo idi. Şuan 8 e yaklasıyordur diye umuyorum
esra89 Mircan 2 aylık 6400 kilosu var boyu bir aylıkken 56.5 tu şimdi bilmiyorum ölçmedi sağlık ocağı