Ayparemmmm antropologanne canımmm bizde 3 buçuk aylığız ve 2 gündür gündüz gece sDece kundak yaparsam uyuyor acaba alışırmı yanlış mı yapıyorum
antropologanne Ayparemmmm Bizimde hic uyumuyordu kundakla uyur dedi annem. Evet gece uykusu nispeten daha iyi oldu ama bu seferde kundaksiz uyumuyor asla. Burada çok okudum 1 yasina giripte hala kundakla uyuyan bebekleri o yüzden biraktirmak istiyorum yavas yavas.
Hacerikraninannesi40 antropologanne Ben 5 aylik olana kadar kundak yaptim.daha erken devam et kundak yapmaya.zaten kendi istemediği zaman artik ellerini çıkarmaya başlayacak kundaktan o zaman bırakırsın bence
antropologanne Hacerikraninannesi40 Herkes ayni seyi söylemiş. Erken davrandim sanirim. Tesekkur ederim🍀
Merveninmiskokulusu antropologanne Bende aynı dertten muzdaribim canım hiç yerinde durmuyor kızım bir buçuk aylık olduk bi kundaklı bi kundaksıx uyutuyorum ama uykusunda eliyle koluyla uyandırıyor kendini bende diyordum benim kız mı tek hareketli 😅