minikailemmm antropologanne 5 ay kundaklar uyuttum neden bıraktırmak istiyorsun ki oglum dhaa istese daha uyuturdum suan 6 bucuk aylık kendi bıraktı
antropologanne minikailemmm Kundakla uyumayi aliskanlik edinip kundaksiz uyumak istemezse diye endiselendim.
Neslihanysldl antropologanne önceki postlarımda görebilirsiniz,bundan 6 7 ay önce bende de o dert vardı kundaksız asla uyumuyordu,kendi uyandırıyodu,ama zamanla hareketlendikçe kundağı istemedi ellerini çıkardı kendi uyuma tarzını buldu😂
antropologanne Neslihanysldl Anlayan birinin karsima cikmasi resmen altin bulmus sevinci yasatti😂 Tesekkurler. Icimi rahatlattiniz.
minikailemmm antropologanne yok kendi bırakıyor zaten hem uyusa nolcak elinde sonunda bırakır sen hiç gördün mü 6 7 aylık bebegin kundaklaa uyudugnu valla ben suan keske dursa da kundakla uyursam diyorum cunku oglum hiç yerinde durmuyo zor dalıyo uykuya
Neslihanysldl antropologanne yavas yavas alıştırabilirsiniz ama kendiniz geçiş yapmak istiyorsanız,bi kolunu serbest bırakıp elinizle kolunu tutun öyle uyusun,
ayazasaf antropologanne büyüdükçe kendi kumdağı bıtakıyor kolik olduğu için bizde kundakladık kollarını çok güzel uyuyordu 6. Aya doğru kendi kendine açmaya başladı
Limonkus antropologanne kundak sizi neden rahatsız etti ki benim kızım 8.ayına kadar kundakla uyudu sonra kendi istemedi bıraktı. Hem kışın çok iyi oluyo üşümüyo. Üstünü açamıyo.
antropologanne Limonkus Tekrar yazayim gözünüzden kacmis sanirim. Kundaksiz ilerde uyumak istemezse diye endiselendim.
Tanereyluldeniz Limonkus dönmeye başladıktan sonra kundak tehlikeli olabiliyo o yüzden 4 5 aydan Sonra önerilmez
Dilaybuk antropologanne eğer kafasını rahat hareket ettirebiliyorsa kesinlikle dene canım ben hep öyle yatırdım maşallah benim kızım çok güzel tutuyor kafasını 🤗
Tanereyluldeniz antropologanne kundağı birden değil de yavaş yavaş bırakturın.örneğin önce Bi kolunu açıkta bırakın Bi süre öyle uyusun sonra diğer kolunu açın. Bebekler ani değişiklik değil de zamana yayılan değişikliği severmiş