Boncukelif Bizimki 4 aylık ayakta sallamadan uyumuyor bıraktığım an uyanıyor ne yapmalıyım bırakması için
Harvicell Boncukelif akşama kadar ilgi, oyun, konuşmak … çok yorucu birde dişleri çıktı alt iki diş ısırıyor emzirmekte işkence 😩sorma ne haldeyimmmm 😭
Cakilkum Boncukelif benim bebişimde 4 ay 20 günlük oldu ancak beslenme diye bir şey yok kafayı yicem yakında 50 cc 60 cc içip bırakiyor çok zayıf doktorlar ebeler kafayı yemiş sanırım yada ben mi abartıyorum çıcugum 6.300 kg …normal mi 3800 doğdu
melankolik Boncukelif valla bizde 4 ay girdi gireli neler degisti meme emerken cildiriyor, uyutacagim zaman deli gibi uykusu geliyor ayagimda sallarken cildirircasina tepiniyor kucaktan biraktigin an hayatında yapmadığı bagiriklar atıyor ne bileyim sasmis durumdayım elektrikli süpürge sesi allahtan ilac gibi geliyor oh diyorum actigim an bir rahatlama geliyor cocuga normalde gündüz on dk dan fazla uyumayan çocuk sesi açıp yanına koyunca bir saat falan uyuyor ben dinlemekten kafayı yedim o ayrı ama olsun 😥
kimyageranne Boncukelif sürekli mızırtı ,kucak ,hep konuşma ve oyun isteği, sallamayı bıraktığım an uyanma ,uykuya direnme uykuda sürekli hareket halinde olma gece hiç kalkmayan çocuğum 50 kere kalkıyor delirmeme ramak kaldı
Albayrakokur Bizde 4 ay o gnlüğüz okadr ktü değil son 2 gndür ama bizimki kakasını yapamıyo ve gazlı ondan hiç uyku yjk hep mız mızdı 4 ay boyunca 2 gndür arada uyyo nefes aldrıyo diyim
Boncukelif Albayrakokur yaaaa allah yardımcımız olsun benimkide uyumuyor ayakta uyursa 10 dk fazlası yok🤦🏻♀️
eymenzeynep Berbat gidiyor. 3 gündür kafayı yemek üzereyim. Kucakta ayakta aslaa durmuyor. Çılgın gibi ağlıyor. Çok perişanım çok 🤦♀️
eymenzeynep Boncukelif inşallah 😭 gücüm takatim kalmadı artık. Resmen mutsuz suratsız bir insana dönüştüm 😭
duzenlianne Bizde 4 ay 5 günlüğüz cok şükür iyi geçiriyoruz herşeyi dişimiz çıkıyor az biraz onun sıkıntıları oluyor onun dışında oluşturduğumuz düzenimiz cok güzel ilerliyor şükür 🥰🥰
Halimemeva duzenlianne canım benim bebeğim de tam dört aylık kullandığın bişey var mı diş için sürekli bişeyler almak istiyor ağzına dişleri çıkıyor
Boncukelif Cakilkum bence ayına göre kilosu iyi🥰her bebek aynı değildir sütü içinde mutluysa huzurluysa doyuyor demekki sizde kafaya takmayın bu günler bir daha gelmez bol bol eğlenin❤️
melankolik Cakilkum yani aslında zayıf doğum kilosuna bakarsan ama benim oğlum 3.400 dogdu 4 ay 12 günlük olduk 8.600 kıyaslama da doğru degil aslında ama sağlıklı ise eger kuzu hiç kiloyu takma
dsz Cakilkum benim bebeğimde 3800 doğdu hastaneden çıkarken 3500 dü. Tam 4. Ayında kontrolünde 6700 çıktı doktor iyi 6600 üstü olmasını beklerim doğum kilosuna baktığımda dedi canım
GulAyaz Cakilkum bnmkide 4 ay 6 günlük. 15 gündür beslemede bende çok zorlanıyorum. Uyanıkken kesinlikle ne emiyor ne biberon alıyor. Uyuyunca zorla süt içirebiliyorum. Oğlum prematüre doğdu.şuanda kilosu 6300, boyu 63 cm. Persentil tablosunda ilk yüzde 25 deler. Sağlıkları iyi olsunda kiloda az düşük olsun napalım
Boncukelif melankolik ya bende deneyeyim o zaman elektirikli süpürgeyi gündüz uykumuz ayakta 10 dk başka yok🤦🏻♀️
duzenlianne melankolik uykusu için siyah perde deneyebilirsiniz sabah 7 gibi uyanıyordu 9 a kadar hç uyumuyordu siyah perde kullanmaya başladı gece 10 gibi uyur sabah 11 e kadar cok rahat ettim