Çalışan anneler doğum yaptığında işçi sgk ve bağkurlu ise doğum taburcu olduğunda size rapor veriyorlar emzirme işe başlama raporu ve bebek raporu e devlete otomatik düşer takip etmemiz lazım eğer para yatınca sgk mesaj gönderiyor gidip ptt den alıyorsunuz benim hepsi yattı sadece 2.çocuk ücreti kaldı onuda 144 sgk yı arayıp öğrendim oda kasım ayında alıcam onu ulus sgk ya gidip evrak imzaladım görevli hes kodunu istediler tedarikli gidin derim memur iseniz ödeme yapılmıyor hepsi bu kadar🤗