Ben 29 temmuzda yaptım 2.doğumum 400 tl olcak geçen gün ulus sgk ’ya gittik evrak imzaladım 1 ay sonra ptt den çekebilirsiniz dedi memur emzirme parası var oda 202 tl almayı unutmayın tabiki ev hanımı olanlar emzirme parasını eşler alıyor çalışan anne iseniz size yatıyor yine ptt den alacaksınız🤗🤗