Zeynepazram bende tefalin var 1 litrelik kabı ve 8 mini kavanozlu. 1 litrelik olanda süzme yoğurtta yapıyorsun çok memnunum. Ben günlük soğuk sütten büyüyo cam şişeden maya ile karıştırıyorum 8 saatte taş gibi. Kaynatma ısıtma vs yok. Bimdeki de böyle çalışıyordur büyük ihtimal.