Ayseee27 4 ay lıkken gitmiştim en son ozman da az içiyordu agzına aft çıkmış dedi boğaz enfeksiyonu var dedi onlar çok şükür geçti şuanda tamamen bıraktı biberonu ama ben götüremedim inşaşah götürücem bu arada erken ek gıdaya başladık doktorumuz önerdi doktoruma bu konuda güveniyorum erken başlamak daha iyi dedi