Gullu60 canım benim kızım 1 ay emdi emmedi bile diyebilirim sütüm gelmedi yok denecek kadar azdı ve doymuyordu kıyamet kopuyordu 20 günlükken mamaya başladık zaten memeyi bıraktı ilk 1 ay hiç kilo alımı olmadı maalesef sonra yavaş yavaş toparladı kilo alımı güzel Di dün tam 6 aylık olduk yarın doktora götürecem kontrole her ay gideriz çünkü takip amaçlı bakalım bu ay nekadar aldı çok aldıgını düşünmüyorum çünkü mamayı içmez oldu ek gıda yemez oldu zorla uyurken mama veriyorum 100 cc anca içiyor inan 5 saat aç kaldıgı oluyor napsam yemiyor içmiyor yarın kontrolde belli olacak bakalım neden böyle canımız çok sıkkın bu duruma çünkü perişan oluyorum almadığım meyve almadığım kaşık maması yapmadığım püre çorba kalmıyor ama sonuç hüsran maalesef