Asyah- bizimki de gelenekçi kimyon çayı, yürüteç gibi insanların Kırmızı çizgi ile baktığı şeyleri serbest tuttu, blw ye sıcak bakmıyor çok istersen 8 aydan sonra uygula dedi, 3 gün kuralı uygulatmadı. Biz 4. Ayda ek gıdaya başladık ancak bebeğimin gelişiminde herhangi bir problem yoktu, kilo alımı iyi gidiyordu, sadece anne sütü alıyordu. Doktorumun tarzı 4. Ayda başlatmak😋
Haklı aslında kakada kan olmadıkça bir çok alerji doktoru alerjiyi kabul bile etmiyor. Alerji uzmanımız zamanla alışması taraftarı ve katı diyet yerine kademeli diyet verdi bana. Apar topar katı diyet veren doktorla da tecrübem oldu. Yaptığım günlere yanarım.
Gelenekçi, sert, otoriter doktorlar daha güvenilir geliyor bana.