Asyah- merhaba, bebeğinizin emme refleksi güçlü şuan. Zamanla yutmayı öğrenecek. Devamlı dışarı atması çok normal. Yaklaşık 1 ay bu şekilde geçer. Sebzeleri haşlayıp çatalla ezin, meyveleri ise cam rendeden geçirin yeterli olur. İlk ay tadım, kaşığa ve pütüre alışmadır. Suyla, sütle, mamayla açarak vermek yanlış oluyor. Zaten hepi topu 1-2 tatlı kaşığı ile başlayıp ay içerisinde yavaş yavaş artırarak 1 küçük çay bardağına çıkacaksınız. Bizde 4 aylık başladık ek gıdaya ve pütürlü verdiğim halde çok şükür hiç bogazında kalma problemi yaşamadık. Korkmayın diye söylüyprum☺️