Vallahi ben yorumları okudum da benim oğlum şuan 3 aylık ben Aptamil. Hiipp Bebelac SMA mamalar verdim sütüm kesildi için olgum 2 kilo 700 grm doğdu çocuk iki sisi bile icemiyordu resmen daha çok zayıfladı. Ne yapsam ne yapsam baktım oğlum halsiz feri yok oğlumun. Annem dedi yeter artık senin bu mama derdin nedir oğlun eriyor resmen dedi. Ben princ unu vericem yapacam dedi yok falan dedim bende sizi onla büyüttüm kızım dedi eskinden bu mamalardan mi vardı dedi neyse verdik annem yaptı princ ununu sütle yaptı oğlum resmen bir biberonu bitirdi. Sancısı falanda hiç olmadı çok şükür. Yemin ederim oğlum kilo aldı. Hareketlenmeye başladı. Çok şükür yarabbim 🤲