Balyanaklikiz Ah benim güzel Annem. Haftalardır neler çekiyorum bu durum yüzünden eridim bittim stresten. 3ay 3gğnlüğüz bşzde. Başından beri meme tutamadı kahroldum. Biberonla sütümü sağarak veriyorum bıkmadan usanmadan, nerdeyse 3haftadır 5saatte bi acıkıp azıcık içiyor, diliyle ittiriyor, süt içşricem diye helak oldum. Çokda ısrar etmek istemiyorum hepten biberonu bırakır diye, sıksık sakince teklif ediyorum. Kafayı yicek gibi oluyorum bazen ama büyğme atağından oluyormuş bu aylarda normalmiş. Canını sıkma ben alıştım her gün farklı içiyo. Sakin kalmaya çalış sıksık teklif et içmiyosa ısrar etme, çok acıkınca zaten mecbur içiyorlar.