zeynominiik Valla ben kışlık alışveriş yaptım gecen yine 9-12 aldım ve gayette büyükler 12-18 çok çok büyük şuan onlar için evde var hatta bir tane anca seneye kışın başı olur. Öyle zayıf bir bebekte değil toplu biraz zaten öyle aman aman kilo almıyorlar artık