zeynominiik LCW’nın kız bebek 9-12 ve 12-18 ay kıyafetlerinin etiketinde kaç kilo yazıyor hanımlar, bi bakar mısınız?
_milena zeynominiik 6-9 ay aldım tulum dar geldi kızıma kuzum yeni daha 7 ye girecek. 9-12 alsaymışım keşke
tubbaaa zeynominiik uymuyor canm onlar ya boyu uzun oğlumun kilosu cok zayıf değil ama kalıplar bol oluyor bu sefer boy olmuyor o yüzden uzun alıyorum bol olsa da yapacak bişeyim yok kısa olana kadar diyorum 😆
ayseadem 12 18 de 10 11 kilo yazıyor canım benim kızım 10 aylık ve 11 kilo olduğu için 12 18 ay ürünler alıyorum ☺️☺️
zeynominiik ayseadem benim kız 4 aylık 8700. Geçen hafta bütün kıyafetlerini yeniledim hepsini 6-9 almışım olmadı tabi haliyle😄 şimdi değiştirip büyük bedenlerini alıcam ama 9-12 mi alayım 12-18 mi? Sanki 12-18 daha mantıklı gibi 10-12 kilo arası tam kışın ortasına denk gelcek çünkü muhtemelen bizim.
Papatyaseverr ayseadem biz 7 aylığız 9 kilo ben bazı kıyafetlerini 12-18 aldım giydiriyorum ama çoğu 9-12 aylık @zeynominiik
Duygu01 Vala ordaki kilolar tutmuyor benim kızım 17 aylık 13 kilo 24-36 yada 3-4 yaş alıyorum lcw dan göbekli biraz anca oluyor. Ama sarıcım 24-36 da 12.5-14.5. 9-12 de 9-10 kilo 12-18 de 10-11 kilo yazıyor
zeynominiik Duygu01 benim kız 4 aylık 8700. Geçen hafta bütün kıyafetlerini yeniledim hepsini 6-9 almışım olmadı tabi haliyle😄 şimdi değiştirip büyük bedenlerini alıcam ama 9-12 mi alayım 12-18 mi? Sanki 12-18 daha mantıklı gibi 10-12 kilo arası tam kışın ortasına denk gelcek çünkü muhtemelen bizim. 18-24’te olur sanırım ya valla bilemedim
SeverusSnape zeynominiik kesinlikle 12-18 alın. ben kızıma 1 yaşından itibaren 24-36 almaya başladım. büyük olsun da küçük olmasın, hemen büyüyorlar zaten. ayrıca çok büyük olmuyor, özellikle sweat ve uzun kollu bodylerinde kalıp küçük.
ayseadem zeynominiik maşallah 😄 evet büyük alın içine kilotlu çorap falan da giydirirseniz dar olabilir
ipekkizimm zeynominiik kizim da 4bucuk aylik 7.5 kilo 6 9 aldiklarim dar geldi. kış icin 9 12 aldım ama anca nisana kadar giyecek gibi. Ben de tutturamuyorum hic bu beden isini
zeynominiik SeverusSnape ya bize hediye gelen tulumları vardı 6-9 ay, onları giydirdiğim zaman büyük oluyor hala ona güvenerek 6-9 alayım kıyafetlerini de dedim, kıyafetler elime bi ulaştı küçücükler resmen ben şok 😄
SeverusSnape zeynominiik tulum bedenleri iyi oluyor ama sweatshirt, tshirt, tayt, bodyleri büyük almak gerekiyor onlar bi tık küçük oluyolar çünkü☺️ 15 aylık kızım, 12-18 aylık tulumların patik kısımlarını kestirdim, paça dikişi yapıldı. Öyle giyebiliyor şu an.
Ygz zeynominiik 4 aylıkmış hızla kilo alır siz 12/18 alın bence 🥰 kalıpları bence lcw kücültmüş. gecen sene aldığım 18/24 bu sene oluyo bu sene 18/24 aldıklarım cücük gibi oldu😂
SeverusSnape Ygz seneye yazın kızım inşallah 2 yaşında olacak. İndirimden 16-20₺ ye bir sürü şortlu takım aldım hepsi 4-5 yaş🙈 anca olur🤪
Ygz SeverusSnape ahahahaha iyi yapmışsınız 🙈😂😂ben suan 2 yaşındaki oğluma 24/36 ay alıyorum tam oluyo 3 ay sonra icine giremez sanırım 😂 ozellkle sweat ve tişörtler cuk
zeynominiik ipekkizimm çok çabuk büyüyorlar bir de ya hadi küçük deyip evde dursalar hiç bi anlamı kalmayacak
ipekkizimm zeynominiik aynen oyle cok buyuk de kotu duruyo zaten mevsimi geciyo bu sefer. buyuk bi cikmaz şu bebek kıyafetleri 😄