aybukemom merhaba benimki de 9 aylık. Beni 8 de kan için çağırmıştı ebe ama gitmedim. Dün aradı hem aşı için hem de kan için. Bende kan damlası sidefer kullanıyorum o yüzden kansız değildir heralde diye düşünmüştüm. Eğer kansız çıktıysa ondan kilo almamıştır. Birde üzülmeyin kilosu ayına uygunmuş tekrar almaya başlar annesi kansızlığı düzelince