Kızlar çok üzgünüm belki de üzülmem yersiz ama bilmiyorum öğleden sonra doktor randevumuz var güdene kadar içim içimi yiyecek sizde fikrinizi söyleym belki aynı şeyi yaşayan olmuştur bnm kızım / aylıkken 7 kiloydı meme reddi başaldı mama almadı 4-5 ay arası ek gıdaya başladık . 6 aylıkken 8700 dü kilosu yada tam hatırlamıyorum bugün gittik 9 kilo çıktı ve 9.4 kan değeri . Hemşire anne sütü almıyor mu dedi çok ğzüldüm öyle diyince baya sütüm vardı ve yarıyordu emmedi şimdi tek meme veriyorum öbürünüde bıraktı e şimdi memeyi gece emiyor sadece .baya bir süre yumurta sarısıda yemedi . Çok ğzüldüm özellikle anne sütü almıyormu dedi diye .kan değer çok mu düşük